Dekningsfeil

Som OneCall-kunde er du koblet til Norges beste 4G-nett via Telia, og tilbyr FriFart til alle. Det betyr at alle kundene våre til enhver tid får maksimal tilgjengelig hastighet, uansett abonnement. Har du allikevel dårlig dekning kan det skyldes et par ting:

Om du bruker mer enn 1GB over det som er inkludert i abonnementet ditt, går hastigheten ned (til 64 kbit/sek). denne hastighetsbegrensningen varer til en ny måned starter og du starter med full datakvote igjen. Kjøper du mer mobildata derimot vil hastigheten gå tilbake til normalen.

Det kan være tilfellet om SIM-kortet er gammelt eller det kan være defekt. Prøv å sette kortet inn i en annen telefon og sjekk om problemet følger telefonen eller SIM-kortet ditt.

Psst!

Har du arvet mobil?

Da kan det være lurt å gå gjennom innstillingene slik at det ikke er satt på noen sperrer eller liknende.

Kundeservice-chat UNO-chat