Eierskifte av mobilabonnement

Før du kan gjennomføre et eierskifte må du vite hvem som eier mobilnummeret.

Velg det som er aktuelt for deg

Dersom en annen privatperson eier mobilnummeret per i dag, kan du gjennomføre et eierskifte på Mine Sider. Her fyller du ut informasjon om personen som eier nummeret, slik at vi kan forsøke en ny overføring av telefonnummeret.               
Eierskifte på Mine Sider

Alternativt kan du fylle ut og sende oss et eierskifteskjema (PDF).

Er nummeret ditt registrert som et bedriftsabonnement hos din nåværende operatør? Da kan du fylle ut og sende oss et eierskifteskjema (PDF) slik at vi kan overføre telefonnummeret ditt.

Skjemaet må signeres, og kan sendes til oss på post, fax eller e-post (som et scannet dokument). Så fort skjemaet er mottatt og behandlet kan vi fortsette bestillingen din.  

Merk: Skjemaet må signeres av den personen i bedriften som har signaturrett, dette trenger ikke nødvendigvis være din nærmeste leder. Sjekk www.brreg.no at rett person signerer, slik at vi kan gjennomføre eierskifte så raskt som mulig.

Behandling av skriftlig eierskifteskjema varierer fra 4-7 virkedager.

Dette kan du gjøre enklest og raskest på Mine Sider.

Alternativt kan du fylle ut og sende oss et eierskifteskjema.

Se på mobilregningen. Den som betaler mobilregningen er som regel den som eier nummeret.

Nummeret kan eies av andre, f.eks fordi:

  1. Abonnementet betales av jobben din
  2. Du er medlem i en familie- eller venneløsning hos nåværende operatør, og andre betaler ditt abonnement
Kundeservice-chat UNO-chat